fixidé

Är hemkommen från Dave nu och så fort jag kom in på mitt rum så kom idéerna som alltid kommer därinne, nämligen hur jag ska fixa till det. Börjar vantrivas mer och mer så började på en gång med att plocka ner allting från mina fula hyllor. Deras framtid ser inte så ljus ut, vi ska nämligen ha våran våreldningstradition med grannarna snart och det är nog stor chans att hyllorna åker rakt ner i elden!

Så dom ska iaf bort, ut med garderoben också, nya tapeter ska upp, ska måla om skrivbordet och ja, mycket mycket mer.
Så nu vet ni det (;

Tjopusshey

Kommentarer
Postat av: sabina engström

nej det var inte så illa:$ hehe <3

2009-04-10 @ 13:13:45
URL: http://ssabinaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0