Hurtdagen

Kan verkligen säga att jag har varit lite hurtig idag. På gympan hade vi fotboll och det visade sig att jag har sämre kondition än vad jag trodde, haha. Det måste ändras, får försöka ge mig ut på lite springrundor. Efter skolan hade jag, emelie, sabina & millan möte med Majvor och Camilla och sen mötte jag Nicko för en promenad. Jag tog en solning efter det också. Det går inte att somna skönare än när man ligger i ett solarium! Efter det var det dags för dans, var väldigt skönt att dansa av sig lite. Älskar den moderna dansen som vi håller på med, synd att jag är i bulgarien när dem har uppvising med den :( Tog iallafall en promenad hem så nu är mina ben helt slut!

Sitter och lyssnar på kings of leon och funderar på att sova snart faktiskt. Har ingen ork för nått annat just nu. Slänger in en låt år er. Puss&hey!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0