Lördag

Tog en promenad runt udden och så förut idag, hur skönt som helst!Solen lös och det var ganska vindstilla nere vid stranden. Sen gick jag vidare mot solariet för lite solning och efter det satte jag mig i solen på altanen också. Gud vad skönt det här vädret är!

Om ungefär en timme kmr David till mig. Får se om jag får ut honom i det fina vädret. Jag skulle behöva fota lite bilder till Melissa. Vi ska nog iaf kolla på Robinsson ikväll. Hoppas att dem kmr från träsket idag, tkr inte det blir speciellt kul att se när de är där och det är klart dem förlorar hela tiden när dom äter ett riskorn om dagen ungefär.



<3


Aja, nu blir det duschen för mig, tjopusshey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0