Nostalgi-promenix

Vaknade någorlunda tidigt idag med tanke på att jag somnade rätt så sent inatt. Jag somnade till filmen 27 dresses som var helt okej faktiskt. Den första tanken som slog mig när jag vaknade var att jag skulle kunna behöva en lång promenad, och eftersom vädret verkade vara på topp så fick det bli så. Men min Mp3 strejkade så jag var tvungen att ta min gamla vilket jag inte ångrar nu i efterhand. Gick upp mot bråten där jag inte har varit på evigheter och lyssnade på låtar som jag knappt har lyssnat på sen ettan med bl.a. Arctic Monkeys, Sahara hotnights, Nirvana & självklart incubus som alltid. Plus massa mer låtar från blandade band. Var så länge sen jag lyssnade på det där så det fick bli en lite längre promenad så jag kunde lyssna på allt. Sen fick det bli lite solning på det.

Bra start på dagen måste jag säga!


Kommentarer
Postat av: Zacke

Haha ja en riktigt nostalgi tripp :) hehe

2009-04-14 @ 22:47:44
URL: http://tjaclean.blogg.se/
Postat av: sanna

hehe ja! :) många ställen & låtar som påminner om mkt! :)

2009-04-14 @ 23:18:28
Postat av: Virreyyy

det låter som en trevlig promenad!

2009-04-18 @ 12:07:21
Postat av: sanny

yesss!

2009-04-18 @ 13:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0