Onsdag

Den här onsdagen har tagit död på mig. Fick ingen sömn inatt så i skolan kände jag mig mer eller mindre som en levande bomb med huvudvärk redo att explodera vilken sekund som helst för vad som helst.  Men Mijo fick mig på bättre humör efter en tur på stan och en kycklingsallad på Som hemma :)

Väl hemma misstänkte jag att jag skulle somna om jag inte gjorde något så jag & Nicko tog en promenad vilket kändes välbehövligt och bra! Skönt att prata ut om min hemska dag! haha.

Har suttit och skrivit om ett helt års loggbok precis. Det är ingen kvällssyssla att rekomendera måste jag säga! Men känner mig redo för redovisningen imorrn.

Så nu ska jag bädda om med nya sängkläder, ta en dusch och sova som en stock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0