statt

Gårdagen bjöd på häng med Millan, Sabina & Emelie. I brist på saker att göra hamnade vi på donkan. Efter det var det fortfarande brist på saker att göra och vi kom på att statt är ju gratis ikväll, så statt fick det bli. Emmelie & Anna hade också gjort oss sällskap när vi åkte hem till Millan för att byta lite kläder. Vart ju inte så uppklätt direkt, jeans, t-shirt och tygskor, haha. Efter en väldigt nykter timme inne på statt ville de flesta av oss hem, utom jag. Har ju vänt på dygnet så ville inte hem och bara sitta. Så det blev en kväll med The Broströms för mig. Anna, jag & johan fick i oss lite shots och cider och sen gjorde vi dansgolvet! Barbados däremot får inte tummen upp av mig. Nejnej. Och ungefär vid halv två tiden blev det hemgång för mig och David.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0