suris-sanna

Dans som vanligvis brukar sudda bort mina sura miner på dåliga dagar har nästan haft motsatt effekt på mig de senaste veckorna. Dagen har varit bra förutom när man kmr dit, inte dansar ett skit känns det som, och sen går hem utan att ens ha blivit minsta andefådd. På den här terminen har vi gjort två kort-danser som vi övat på 5000000000 gggr varenda lektion.För tre veckor sen började vi på en ny dans, äntligen, och oj vad långt vi har kommit, 3 åttor....På tre lektioner?! Efter den tiden borde halva dansen vara klar. Blir så trött, är så sugen på att verkligen dansa hårt, gång på gång på gång. Men icke! Man kan ju prata bort hela lektionerna istället och göra massa annat som man inte är där för att göra. Känns som man betalar väldigt mkt pengar helt i onödan. Nej, ska fan bli kul att ha Nella i den där musikalen, då händer det förhoppningsvis grejer och man kan börja utvecklas igen!

Så nu har jag skrivit av mig.
Tack&hey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0