Tidsfördriv i skolan.

Nu: Sitter i datasalen och tänker på kaffe. Nu ska vi ner och köpa lite.
Har: Suttit i datasalen efter en timmes massage av Sabina!
Ikväll: Kvällen ska spenderas med min Dave
Humör: Övertrött och skrattar åt Linda B.
Väder: vet inte, eftersom vädret ändrar sig varenda timme så kan det vara vad som helst nu.
Kläder: Grå tygskor, fornarina jeans och en grå tröja.
Låt: Ja, Linda & Emelie kör lite duett med Disturbia för varandra.
Bok: Är det sista jag har i huvudet nu.
Längtan: Bulgarien.
Borde: fota och vara kreativ.
Vill: få insperation.
Sötaste: Min Empelie :*

Kommentarer
Postat av: Em

aw :D nu blire kaffe min sötaste sampy:*

2009-04-22 @ 14:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0