21.45

Har varit lite halveffektiv idag. Mellan varje punkt på listan förvandlades jag till en soffpotatis och städningen blev inte av alls. Ändå tkr jag det är lyckat att bocka av 2 av 4 punkter!

Resten av kvällen går i lathetens tecken. Måste vila upp mig för imorrn då vi tar farväl av Våran London-bo Karin som ska till just London på lördag. Det skulle tydligen vara en charterfest har jag hört rykten om och då dök det upp ett & annat frågetecken i mitt huvud som måste redas ut. Men kvällen kan med stor sannorlikhet bli väldigt lyckad, det tvivlar jag inte på!



Min stackars mojje var och besökte vetrinären idag och fick rycka av en klo. Han är bra modig min katt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0