H som i...

....Hurtig, eller Helt slut. Det första låter bäst med det sista stämmer bra. Har tagit mig en joggingrunda runt udden och vidare i sandviken. Tyckte jag flög fram som på moln och tänkte att det här är väl ingen match? Men efter 10 minuter var det inte lika lätt, fast jag tänkte inte ge mig! (speciellt inte eftersom det var folk ute och då är det ju pinsamt att stanna). Men jag tog mig ända hem till målet för att sedan avsluta med streching. Mycket gött såhär i efterhand.


Jahopp annars då? Gå och lägga sig för att sedan jobba vid 6 tiden? Det är tyvärr så mina kvällar ser ut, fast det här är sista arbetsveckan på bofors så nästa vecka kanske jag har ett liv igen.

Puss&hey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0