Dont look back in anger

idag är en såndär mindre peppande kväll. Men ja, det gör inte så mkt för den är snart över ändå.

Min sista lediga dag på ett tag påbörjade jag i badhuset med 45 minuter bestående av vändor fram & tillbaka i bassängen tillsammans med Erica. Mycket härligt!

Lunchade sedan med mina fina vänner på som hemma, smoothie & toast, mums! Emelie lämnade mig & Millan för några timmars jobb så då fick vi ta till tröstshoppandet. En klänning, lite underkläder, smink & en ny sladd till min ipod som jag har lyckats tappa bort, inget chockerande kanske.. Tappade även bort mitt badhuskort ungefär 2 timmar efter att jag hade köpt det idag också. Jag är bra. Men det blev återfunnet som tur var. 

Nu ska jag sy lite i klänningen & därefter sova inför några timmars jobb & sedan den omtalade transcom julfesten! 

 

nu blir det sömn och pepppppp

puss&hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0