En ledig måndag..

..och det kunde inte kommit mer passande efter att ha vinat både fredag & lördag med jobb hela helgen också. Det resulterade i få timmars sömn vilket även kan resultera i en hel dags skakningar och svimattacker, haha.

Efter jobbet igår hämtade David upp mig och vi avslutade kvällen i soffan framför lost. Väldigt bra avslut på helgen.
Nu har jag sovit ut & Dave har åkt till jobbet, funderar på att sneak kolla lite på lost utan honom för det var så spännande, men det ska jag väl icke göra......


Kul att Erik vann föresten, dock var Callis bra också men Erik har rösten som, ja.. Han har den. Men jag förstår inte vinnarlåten, herregud vilken tråkig låt...



Men tycker dock fortfarande att Albin Larsson gott kunde ha vunnit hela skiten. Han är bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0