I'm good, i'm gone

Äntligen är det helg kan man (jag) nästan säga. Ska bara iväg för att jobba det underbara 9 timmar och 45 minuterspasset. Ett jobb där man sitter still är faktiskt inget för mig, blir så jekla rastlös av detta.

Vet inte riktigt vad som händer en kväll som ikväll, kommer förmodligen däcka i sängen så fort jag kmr hem. Men imorgon blir det förhoppningsvis örebro & så tänkte jag och David bädda ner oss i soffan och kolla på lost hela kvällen. Det är ungefär så mkt som jag orkar för den här helgen.


Jag håller tummarna för att dagen går fort och att mina tokiga arbetskamrater som vanligt gör dagen mycket bättre! dem brukar vara bra på det nämligen!

puss&hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0