Julaftonen

Dagen spenderades som jag tidigare nämt på Transcom. Dagen gick fort, bra folk jobbade & jag räddade julen för flera kunder. Jag kände mig som tomten när dem fick bild i rutan och barnen jublade i bakgrunden för att de nu kunde se Kalle. Vi själva kollade på anna anka faktiskt. Hon är otroligt rolig och helt ja, blåst. Gillar hennes teori om brosk också, smart ändå.....eller? haha.

Åkte iaf hem efter jobbet, åt & öppnade julisar. Åkte vidare till Dave & fick fler fina klappar. Även fast det blev några timmars jobb så hade jag en mkt bra jul. Puss












just det, min mobil verkar nu vara borttappad föralltid. så ska ta tag i det här med ett nytt mobilköp så fort som möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0