måndag

Livet utan mobil rullar på. Jag har tänkt att ladda den flera gånger, men antingen så har jag haft laddaren och inte mobilen eller tvärtom. Nu har jag laddaren och mobilen och förhoppningsvis kan jag återuppliva den! så nu kan ni höra från mig igen. Om ni har tur...

Annars har dagen flygit iväg, slutade vid 2 tiden och det kändes helt sjukt att gå hem när det fortfarande var ljust ute! Åkte hem & sen vidare till stan för lite julklappshandling. Sen satte sig lostnördarna i soffan för att mata de sista avsnitten på säsong 3. jag kmr sakna charlie..

Imorgon har jag teknikutbildning hela dagen, vet inte om det är möjligt att bli mer teknisk än vad jag redan är men kan ju alltid försöka.

Puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0