musik non stop

Idag tyckte jag tydligen att det var dags att sova ut så klockan 3 vaknade jag, bra jobbat! Har inte gjort något vettigt överhuvudtaget, kollade på ett program där olika slags djur har räddat människor. Väldigt bra program faktiskt, även fast dem kanske överdriver en smula. "jag är säker på att grisen då tänkte att han måste springa ut till vägen och hämta hjälp. någon som kan ringa ambulans.". Men ja, lite sanning ligger det ju i det och jag blev lite rörd. Har nu bänkat mig framför datorn och spotify.

otroligt seg dag måste jag säga. Pratade precis med Millan som satt på jobbet stackarn. Men hon tjänade över 200-lappen per timme och satt mest och läste för att det var så lugnt. Ganska gött ändå. Nu ska jag fortsätta lyssna på kent och försöka ta tag i den här dagen. Fast innan det ska jag kolla på lite how i met your mother. Gillar att pappa har börjat kolla på det och går runt och säger "its gonna be legen...wait for it...dary" hela tiden som Barney.




Puss&hej

Kommentarer
Postat av: nikolina

hahaha va skön pappa

2009-12-28 @ 18:15:34
URL: http://nikolinanikic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0