Ny dag tillsammans med Nutini

Dålig tisdag måste jag säga. Dock så är klockan 01.33 så onsdagen har redan tagit över vilket känns skönt. Ny dag nya tag. Snön har kommit också och på jobbet insåg jag att det faktiskt inte är långt kvar till jul, paniken kom som alltid veckan innan jul då man inser att man bara har köpt en julklapp, har flera stycken kvar men inte har en blekaste om vad man ska köpa. Vill inte slänga pengar på skit som ingen har någon nytta av ändå, så det hela är ett väldigt svårt problem. Jag vet inte vad någon önskar sig och det verkar de själva inte veta heller.

Vet inte riktigt vad som finns mer att skriva. Vill bara hoppas att onsdagen bjuder på lite mer glada miner, bra humör och sådant bra. 

Nej, en bra idé vore kankse att sova....

...även fast jag helst av allt vill dra och dansa av mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0