slow dancing in a burning room

Säger bara John Mayer & Paolo Nutini. Bra killar. Riktigt bra killar. Dem går på repeat på spotify mest hela tiden! Och emellanåt sätter jag även på Dave grohls vackra stämma när han sjunger home!


Blev sleepover hos fröken Mia inatt. Skitsnack & sex and the city. Det är bra.
Annars har jobbdagarna den här veckan gått otroligt bra & fort faktiskt. Bra & glada kunder gör mig gladare och det verkar mest vara sådana härliga människor som ringer i den här veckan. Sen jobbar jag bara imorgon, är ledig fre lör sön, jobbar måndag och är ledig tis ons tors. Om det fanns någon gillaknapp skulle jag trycka på den 648644368 ggr!



Nu väntar jag & Mimmi på våran kille. Han är lite seg. Eller så är det 504an som är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0