Fredag, äntligen fredag!

Jäklar vad man upskattar helgen nu när man har kommit in i det hårda arbetslivet, hehe. Hårt & hårt kan jag inte säga att det är just nu, quizar lite på facebook osv.

Vet inte riktigt vad som händer ikväll, får se vart kvällen tar mig. Har föressten min gamla mobil nu, eggy som många så fint kallade den. Min käre nokia valde att lämna mig. tråkigt men sant. Det är nog dags för en ny mobil snart.

Var riktigt kul att se alla gamla bilder och filmer som togs för typ 3-4 år sen som jag hade kvar på min gamla mobil! Fick inte med mig telefonboken bara så då vet ni varför jag är osocial.


Nedräkning för helgen: 5 timmar

Puss&hey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0