Lördag

Igår åkte jag, Nicko, Emelie & Danni mot örebro där vi först åt glass på Pitchers, riktigt gott är det där! Senare kom även Elvira & Malin och då var det dags för bio, transfomers 2. Hade höga förväntningar och det kanske var det som gjorde att jag inte tyckte om den så mkt. Eller att jag var trött efter en dags arbete och blunda till ibland. Men det kändes som man såg robotar som slogs i 2 och en halv timme. Blev lite för mkt sånt. Annars var det bra emellanåt från & till.

Den här dagen började med so you think you can dance reprisen och frukost till det. Nu laddar jag för ikväll som ska bli kanon!


Puss&hey

Kommentarer
Postat av: nikolina

david ser väldigt engagerad ut där bak ;)

2009-07-19 @ 15:33:28
URL: http://nikolinanikic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0