Oh happy day

Fick äntligen sova lite längre inatt än vanligt. Lånade en oth säsong av Millan igår som jag bäddade ner mig framför rätt tidigt på kvällen och somnade under första avsnittet. Blev ioförsig kanske bara 3 timmars längre sömn men det känns faktiskt skillnad. Zombie-sanna finns inte längre då.


Den här dagen har rullat på som aldrig förr! Nu är det redan lunch och jag har inte ens kollat på klockan idag som jag brukar göra 648346834 ggr och undrar när nästa rast är. göttttttttt

Ikväll ska Millan firas var det tänkt. Ska äntligen få träffa Sabina & Emelie då som jag inte har sett sen studenten. Puss på dem och puss på den här dagen!


Ikväll firas den här tösan brevid mig! <3


Kommentarer
Postat av: sabina

längtar till jag får träffa dig sanny!

dock äter jag pencillin så det blir inget drickande för mig men bara jag får träffa er är jag nöjd <3

2009-07-10 @ 15:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0