putte dag 2

Ännu en nykter festivalkväll på putte i och med att jag börjar vid 6 på morgonen. Jag och Maria drog hem till Thomas en sväng på kvällen där killarna satt och spelade tvspel. Så kan man ju också tagga om man vill, så jag & Maria försökte oss på något jäkla sagan om ringen spel. Haha gick inge bra, tacka vet jag super mario :)

Vi drog in lagomt till Hoffmaestro iaf och vilket drag! Peppat folk i hela dalen som studsade upp och ner och åt alla håll. Lite skillnad från förra året då de spelade vid 12 på dagen på lilla scenen och det var ungefär 40 pers. Kollade lite på Thåström också men vid den tiden var jag irriterad på alkoholiserade personer (brukar bli så när man själv är nykter) så jag och Dave drog hemmåt. Kom väl hem vid 3 tiden och skulle upp vid 5. Putte tar kål på mig, men det får han gärna göra den här helgen!

(har inte hunnit ladda över bilder)

Puss&hey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0