Söndagen

På söndagen var man lagomt sliten. Låg i sängen halva dagen medans david satt vid datorn halva dagen, hehe. Lite lata. Men vid 6 tiden drog jag & Maria iväg för att äta lite pizza, kändes som ett måste efter gårdagen! Vi tyckte att vi lika gärna kunde fortsätta med en glass och jag ville ha lakritsglass från max så vi tog driven men deras beställningshögtalare funkade inte så vi ställde oss i kö som varade i ungefär en kvart med bara två bilar framför. När vi äntligen kom till luckan så sa dem att deras glassmaskin var trasig. haha då åkte två lätt irriterade tjejer till donkan istället. Nu är det klart, jag hatar max!

 
slitna tjejer.


Efter lite häng med Maria & Hanna hmande jag på karlberg där pojkarna hade fått för sig att spela basket.. Men det var nog jobbigare än vad dem trodde för efter trekvart gick vi till Tomas och kollade på film istället. Pusher, helt okej faktiskt, men jag somnade de sista 20 minutrarna som jag jämt gör när det gäller film. Har nog inte sett en hel film på 2-3 månader tror jag, haha. Efter det åkte jag hem med världens bästa David och sov lite mer <3

Kommentarer
Postat av: Maria♥

Bättre idag Sanna eller fortfarande trött?;)

2009-07-27 @ 17:27:50
URL: http://mariabruhn.blogg.se/
Postat av: Maria♥

Härligt! :) jo nu har jag äntligen fått veta vad som är fel på mig, så nu är jag på bättringsväg. Så snart kanske man slipper att vara förskyld, wiie! Putte snart ;D

2009-07-28 @ 13:23:39
URL: http://mariabruhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0