Torsdag

Den här veckan har gått fort som blixten! skönt det. Men den här morgonen började inte speciellt bra, först hade jag glömt att göra matlåda igår så det blev ingen, tog fel cykel så var tvungen att cykla tillbaks en sväng (jag & min syster har likadana). Sen kommer jag till jobbet och ska slå in 3 plock. nehejdå, då råkade jag slå in 33! Fyfan, bara att börja slita. Då var jag nära på att tjuta för det kändes som droppen! haha.


Var ju på Putte igår också. Kanske inga artister att hurra så mkt för. Men en del bra såg jag allt. Riktigt festivalväder så stämningen var ju på topp! Synd att jag jobbar annars skulle man ju kunna vara där sent.



Puss&hey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0