Torsdag

Gårdagen spenderades hos David. Vi gjorde tacos & gick på bio. Harry Potter blev det, tråkigt nog råkade jag somna till då & då. Tror inte bio är så lämpligt efter en arbetsdag och brist på sömn. Men det som jag såg var bra,  den kändes bättre än dem tidigare filmerna.

Back to work. Eller ja, har 8 plock kvar nu som kommer ta en kvart, sen har jag inte mkt mer att göra så har nog 6 väldigt tråkiga timmar framför mig.



6 timmar senare... Som jag förutspådde förut i inlägget så skulle det bli en ohändelserik arbetsdag. Ska cykla hem i regnet om ca en timme. Kan inte låta bli att gå runt och dagdrömma om utomlandsresor som vanligt. Är så jäkla sugen nu!


Sabína & jag i Bullis. och är det inte Linda B vi skymtar i bakgrunden (;


Puss&hey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0