CC

Chris Cornell var nyss på radion, eller ja, Audioslave. Är jävligt sur att jag missade han när han var på P&L nu i helgen. Har velat sett honom sen jag gick i sjuan! Såg i tidningen att han inte fick så många plus, att när han spelade solo var det ett slöseri på talang. Kaske är det så, har inte lyssnat på hans soloalbum speciellt mkt, bara audioslaves musik som jag blev helt nerkärad i på högstadiet. Hade ändå vart guld att se honom! Mannen med världens snyggaste röst! fan. Men när jag & david åt i örebro på lördagkvällen spelade dem en audioslave skiva där vi satt ungefär samma tid som han spelade i borläng. Kändes som ett tecken till mig :) haha.



Sista rasten innan ja slutar nu. en timme kvar. ska jag hålla ut? det är dagens fråga! Var tvungen att skriva lite så jag inte arbetar ihjäl mig, finns ju risk för det, hehe.

Sugen på grillkväll ikväll, får se vad som styrs! puss&hey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0