daves

Kollar på desperata hemmafruar på någon stream-sida på internet. Men man får bara kolla 72 minuter och sen vänta en timme för att kolla lika lång tid igen. Självklart avbröts det för mig precis när det var som mest spännande, så har väntat nästan en timme nu för att se resten. Bara nio minuter kvar. Därför jag bloggar föressten, lite tidsfördriv tills jag få se vad den elaka dave ställer till med (nej inte min dave, dave i DH).


   

sämsta, elaka dave                   bästa dave <3


så nu har det gått 9 minuter.


Kommentarer
Postat av: mia aka mijo

du womenaziah! jag typ behöver veta om jag sak höra av mig till min chief imorn om P&L för måste fixa någon att ta mina pass isf ;P

2009-06-16 @ 23:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0