Onsdag

Dagen som skulle börja så hemskt med tandläkarbesök blev inte alls som jag trodde. I mitt huvud såg jag sputor och utdragna tänder men allt var kanon sa hon och jag ska tillbaka om 2 år. Great! Tog en tripp på stan efter det och köpte ett linne & en parfym.

Annars har dagen bestått av promendader, solning & lite häng med nicko! Var tvungen att sitta bänkad framför tvn vid 10 för att se so you think you can dance. Tror jag är den ända som älskar marys skrik & skratt! förutom mamma då också, hehe. Alla andra klagar på det har jag hört.

Har inga stora planer för imorrn, ska möta upp tjejorna jag åker ner till koster med för att handla lite grejer som behövs. Börjar bli pepp :D

Puss&hey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0