sommar!



Morgonpromenix till jobbet . Även fast jag var sjukligt trött så var det riktigt skönt!

   

Efter jobbet drog jag mot näset för att steka lite med Nicko och efter ett tag kom David, Marcus & vetto så vi drog till Labbsand istället. Jag & Nicko simmade ut till flotten i det iskalla vattnet, strongt av oss. Har inte varit där på aslänge. Såg några små barn som bada vid bryggan och kom att tänka att när jag, zacke & sofia lekte baywatch där jämt när vi var mindre, haha! Härligt att det går att bada nu iaf!

  

Jag & fettomojj. Så gött att sommaren har kommit nu, typiskt att man måste vara inne på ett lager halva dagen bara.
Aja, nu blir det mat.


tjopusshey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0