Fredag

Har datorn som tidsfördriv nu i väntan på skjuts till stan.
Först måste jag till folkets hus där Mia befinner sig för att hämta mitt linne som jag ska ha imorrn och sen ska jag umgås med Millan & Anna.




När vi hade den andra aduitionen i söndags dansade vi till Erik Hassles låt hurtful. Har aldrig lagt märke till den låten förut fast jag har hört den. Men när det var så fin koreografi till och ljudet strömmade ut över hela valsverket var den så himla fin!  Har spelat den hela eftermiddan nu.

 
Videon är lite smårolig bara tkr jag eftersom det ser ut som att han är 16 år ungefär!


Tjopusshey


Kommentarer
Postat av: Emelie

låt och koreografi är underbar!!

(+ söt bild på sanna!)

2009-03-30 @ 14:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0