Bullis!

Inte långt kvar nu tills vi lämnar Sverige :D

Somnade vid halv fyra inatt så har inte varit på topp idag direkt. Men lyckades klämma ur mig talet och nå VG och sen fanns det inget mer att göra i skolan.

Tog en tripp på stan med Emelie & Sabina och hittade ett par örhängen. Sen skulle jag till Dave för att hämta lite saker som jag ska ha i resväskan. Vi somnade i solen på altanen vilket var riktigt skönt! Tog bussen hem till mig när jag kom på att jag glömde jackan hos David där mina nycklar ligger. Utelåst - igen. Alltid händer det mig... Men gick över till Nicko och låg och snackade om allt från packningsgrejer till, ja, andra saker, haha.

Nu ska jag packa, tvätta, duscha, ladda bilder och musik från datorn och säkert mer saker utan att försöka somna.
Ha det bra i Sverige ni som har oturen att inte följa med (;

Puss&hey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0