Filmning statt

Igår var det premiär för någon rockkväll så statt. Tre band skulle spela och Misconduct var det sista och Fredrik hade frågat ifall jag, Emelie, Sabina & Millan kunde göra en flerkamera inspelning där till deras nya musikvideo. Vi ställde upp på det och fick även hjälp från Mijo.

Första bandet började spela, Death by W..... någonting sånt. Jag hörde inte ett ord av vad de sjöng men det gjorde nog ingen annan heller. Dem skrek i 20 minter och sen var de klara. Om inte annat är det ju iallafall perfekt musik när man är arg (;

Sen spelade Ochestra, någonting. Vad dålig jag var på bandnamnen men. Dem var helt okej :)

Sen skulle vi filma Misconduct , gick väl bra men var lite jobbigt att stå upp hela tiden, speciellt när  man inte är så kry. Får hoppas det blev bra iaf så dem kan använda något. Dem sa att videon kommer visas på Mtv iaf så det är ju lite roligt isåfall.

Efter statt åkte jag hem till Nicko en sväng, sen gick jag hem, åt pizza och kollade på Satc till fyra på morgonen. Seg Dag/kväll/natt.

Puss&hey


Kommentarer
Postat av: abc

abbey orchestra och death by wumba :P

2009-05-14 @ 21:59:46
Postat av: sanna

haha ja så var det ja :)

2009-05-14 @ 22:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0