grill och melody club

Igår grillade vi hos Sabina vilket var väldigt trevligt & gott! Dem skulle ut senare så dem korkade upp men jag hade planer för att dra hem då men mina planer gick i kras. Fick i mig lite vin & annat och sen så är ju Emelie en väldigt bra övertalare. Kom lite mer taggat folk och sen tog vi bussen mot Karlskoga och statt.

Hade kul på statt också, stod längst fram på Melody Club och inväntade deras allra bästa och kanske enda bra låt, nämligen Palace station, den som är med i smala sussie. Men dem var oväntat bra faktiskt! Palace kom sist såklart och under tiden jag var där framme vid stängslet hade jag blivit mosad så mkt och klämd så det resulterade i stora blåmärken på knän, armar och mage idag plus att min navelpiercing fastna i stängslet så många ggr så den slets sönder tillslut. Som tur var gick inte huden emellan sönder men ont gjorde det för det!

Var iallafall en trevlig och rolig kväll! Bilder kommer.


Melody club - palace station

Puss&hey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0