uppsats

Har återigen satt mig med min utredande uppsats för att göra klart den nu. Tror den kommer bli bra när den väl är klar bara att eftersom jag har börjat med den i skolan på word och här hemma har datorn bara wordpad så ser det lite huller om buller ut och jag vet inte exakt hur mkt det blir. Inte så kul kanske. Men funderar på att skicka den till Carina ikväll  så hon ser att jag har gjort den och sen skriva ut en ny imorrn i skolan med lite ändringar med bilder och så bara. Innehållsförtäckningen blev också något helt annat än vad jag har gjort i skolan, fan!

Gör iaf om ätstörningar och det är ganska intressant att läsa om det. jag tycker inte alls att det är konstigt att det ökar bland tjejer med de kroppsideal som man har idag.

Aja, tillbaks till det nu då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0