01.05

sjuk igen.

Feber och hosta. Hurra. Jobbade dödarpasset med Erika idag som kände sig lika hängig som mig. vi satt och klagade på allt mest hela tiden och tyckte synd om oss själva och varandra. Jag frös ena stunden och andra stunden satt jag i en bastu.

Har inte upppdaterat på ett tag men helgen var bra! Fredag kollade vi på när tim & company spelade, lördagen blev fest hos Niklas för att sedan efter lite om & men dra vidare till stadshotellet, och söndagen bestod mest av soffmyshäng med david varvat med firande hos Timpa.

Men jag saknar mina fina vänner. med de här mördarkvällspassen som jag har hela månaden hinner jag inte se dem lika ofta.


Inte så givande inlägg kanske men om jag skulle skriva av mig helt skulle det bli en novell..



Godnattens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0