frukost och spotify

Har ju lyckats tappa bort min mobilladdare, så får leva ett liv utan mobil i en vecka tills jag köper en ny. Får hoppas att det går bra, trots allt har ju människor överlevt  förr i tiden utan, haha. Har sagt i flera månader att jag ska köpa en ny mobil men har aldrig blivit av så det kanske var meningen att jag skulle tappa bort den där laddaren. Fast är inte dugg förvånad, tappar jämt bort saker. Nycklar, ipod, mobil, laddare, busskort osv....... Som när jag tappade bort min mobil på jobbet och alla på hela transcom fick ett mail om att en mobil fanns i receptionen som man hade hittat på toaletten, ehehe.

Ifallafall, tänkte bara meddela att det är därför som jag kan framstå som osocial den här veckan. David fick agera väckarklocka imorse och ringde mig kl 9. En väldigt bra väckarklocka att vakna till tkr jag!

Är klar inför jobbet nu och det är en hel timme kvar, bra jobbat! En hel timmes häng på spotify, precis vad jag behöver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0