FUCK ME HARD!

Informerade min käre vän nyss att hon inte att uppdaterat sin blogg på ett tag och påpekade att det var dåligt
då jag alltid, och låt mig repetera ALLTID smygtittar lite bara för att.. Okej, Besatt.

Men det hon saknar i sin blogg är att skriva om är våra roliga konverstaioner som tillexempel:
varför snackar man dirty i sängen eller rättare varför gör vi inte det? FUCK ME HARD?!..högt skratt, sedan spolar vi tillbaka till biten där kinesen citerar detta när Carrie snubblar på catwalken, gotta love that sex and the city!

Sedan kommer vi till andra frågor.. Pizza eller donkan? Utekväll eller hemmakväll? Banan eller Apelsin? .. väldigt varierande samtal vi har minst i 1 timme och 20 min per dag.
Efter de samtalen mår jag bra i min kropp  och själ. Blir oftast väldigt fnissigt med, då vi anser att ett gott skratt
förlänger livet. Klyshigt.


Kommer sakna dessa konversationer då jag lämnar kalla Svergie för ännu kallare Alperna, men kommer föra med mig mina minnen jag haft med min andra halva och tänka på det när jag har fastnat i backen och säkert brytit benet eller armen, AJ!

nu ska vi iväg och göra stan säker, inte osäker för vi är sjukt säkra!






Puss&kram gummibanan! / M to the i to the j to the o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0