put a smile upon my face

Dagen kan beskrivas med ett ord, hemsk!

Först tog jag en cykeltur till vårdcentarlen där de gav mig medicin som tur är. Sedan var det bara att bege sig till jobbet där jag efter en timme blev skickad till sjukhuset för att få vaccinet mot svininfluensen. Jag och Erika köade i ca en timme i regnet, härligt. Vi kom in, tinade, och jag var livrädd. Men sprutan gjorde faktiskt inte ont, den kändes inte alls. Och jag kunde gå normalt och fick ingen hög feber.  Dock så blev jag otroligt hängig efter ett tag på jobbet och fick massa träliga kunder, och de sista timmarna värkte det som tusan i armen. Det har inte gått över än men hoppas på att det ska vara över imorgonbitti!

Nu blir det faktiskt sängen för mig.


Sliten tjej, och efter en sån här dag får man fejk-lé.


Nu ska jag lägga mig i sängen och lyssna på Paolo Nutini. Han är bra han.  


Kommentarer
Postat av: virrey

jag var inte lika rädd när jag skulle ta sprutan tack vare dig :) hihi

2009-11-30 @ 21:15:49
Postat av: sanney

vad bra! :) dock fick jag inget kistermärke denna gång :(

2009-12-07 @ 23:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0