Tips från coachen

Jag vet att det inte bara är jag som har gått och blivit sjuk den här deprimerande och kalla hösten. Därför till alla ni som är förkylda, har ont i halsen eller hostar, ska jag ge er 2 tips på lite feel-good-medicin.

1. Vitamin Focus. Mirakeldrycken enligt flaskan själv. "ibland behöver du den där extra skärpan. koffeinet i vitamin focus förstärker kortvarigt din mentala vakenhet och L-theaninet är stressdämpande. En bra dryck på jobbet, golfbanan, tentan och livet i stort." Det finns verkligen inget negativt med den, den är god också.

2. Turkisk peppar. På den påsen står det inte allt bra som händer med en, det står bara "to hot to handle?" men ta lite glass och krossa turkisk peppar i, det är mitt råd!




sen är ni friska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0