Tisdag bmorgon

morgon är det väl egentligen inte kankse. Klockan är snart halv tolv och jag börjar få min dagliga jobbångest som jag får när det börjar närma sig. Vanligtvis försöker jag bota den med massa bra från spotify så jag fortsätter på det spåret även idag. Jag vet inte varför men jag har fastnat för robbie williams - angels (liveverisionen). Så bra som publiken sjunger med, så bra sjöng jag & Emelie med till den här låten på statt en gång vill jag minnas.


Sitter hemma hos Dave men han har redan åkt iväg till jobbet och snart är det som sagt min tur. Slutar kvart i tio så kommer nog inte hinna med mkt mer idag. Men hoppas på att ni får en bättre dag än jag!


Jag är dessutom lika trött som Mojje var när jag tog den här bilden på honom.


Puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0