Up up and away!

Innan jag däckar i sängen tänkte jag slänga in några bilder som jag hittade och fnissade lite åt. Jag, Dave & Robert tog en tur till havet en dag i Bulgarien och blev lite sugna på att flyga. Dock fick Robert stanna nere på marken och agera fotograf medan jag & Dave var uppe i luften och var otroligt rädda då det för det första var mkt, mkt högre än vi trodde det skulle vara och att David inte satt fast ordentligt trodde han. "DET GÖR DU VISST DET" skrek jag i panik och då gjorde han det, haha. Vi skapade bilder framför oss hur vi ramlade ner i vattnet som vi flög över och blev uppätna av hajar. Sen så var ju landningen inte helt stabil den heller då vi inte hade förstått honom så bra, det var parasoll överallt och vi var säkra på att landa i ett, haha. Men vi (läs david) klarade det bra och förutom rädslan var det väldigt kul!

   

   



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0