en onsdagkväll

Största delen av kvällen har jag spenderat framör tvn. Kollade för första gången på bonde söker fru och fnissade lite åt bönderna och deltagarna. Hamnade tillslut framför datorn, lyssnade på Maggio och försökte ge mig in i lite nätshopping. 4647636 plagg senare men tyvärr inget plagg rikare. Jag måste vara den kräsnaste människan, det är tråkigt.

Imorgon blir det tidig uppgång då jag har klipptid bokad. Håller båda tummarna för att jag kommer vakna utan både huvudvärk och illamående. hoppas hoppas hoppas. Ska möta upp Millan & Emelie för en lunchdejt också. Tack gode gud för det, det är välbehövligt. Mia joinar nog efter jobbet också. Jag längtar tills imorgon!





jag vill höra någon säga mig, att imorgon blir en bättre dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0