Lördag

Gårdagskvällen blev bra med idolhäng. Bra att Niklas åkte ut tkr jag! Därefter begav jag & Millan oss till statt för att möta upp två ganska så berusade tjejor. Men det första vi möttes av var ungefär halva karlskogas 40 plus. Massa gubbar, tanter och raggare. Vi gjorde det bästa av situationen genom att dansade till värmlandspöjkerna. Vi sjöng & dansa till låtar som livin on a prayer, country roads & självklart den otroligt bra låten gå ut med båten!
Kändes som man upplevde alanyas the doors igen, haha! Men hade kul med mina vännor.

Var inte lika kul att gå upp och jobba klockan tio, men det gick ganska fort som tur var. När jag hade rast gick jag över till Millan och när hon hade rast kom hon till mig. 

Nu ska det göras iordning inför musikalen och sedan blir det nog utgång, förhoppningsvis utan en massa gamlingar. Efter den här helgen ska jag ta det lugnt i resten av mitt liv!

Puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0