Måndag

Oj så bra en dag kan börja och oj så dåligt den kan sluta. Gick till jobbet med inställningen att det här skulle vara en bra dag och att de 9 timmarna skulle gå fort, men icke! Det är sjukt hur vuxna människor kan beté sig. Läskigt nästan... Som tur är så är jag ledig imorgon så jag kan vila huvudet lite.


Tänkte att jag slänger in bilder på en typsik lördagkväll, haha. Jag & Mia har hamnat i någon dålig lördagsrutin tror jag. Hela dagen pratar vi om att vi är otaggade och ska ta det lugnt, men det slutar alltid med ett vinglas i handen hemma hos mig för att sedan åkte till statt och skaka lite rumpa. Jag vill inte att hon ska åka till Alperna. Skitalperna!



  


och om ni undrar vem beundraren var i mitt gäsinlägg så känns det ju ganska givet. Bilden var en av de estetiska fyllebilderna från Turkiet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0