Torsdag

Idag har det varit en ledig dag för mig, och även för David. Vi spenderade förmiddagen med varandra, Tv och pizzamys är ett bra tidsfördriv då!

 Annars har jag inte gjort så mycket alls, var iväg och dansade lite modern och jazz, skippade den tredje lektionen då mitt huvud och mage började säga ifrån och nu misstänker jag att jag har feber, typiskt!
Påtal om dans ska jag iväg och se Emelie & de andra i musikalen järnklockan på lördag! Ska bli väldigt kul att få se hur musikalen blev nu, skulle ju egentligen ha varit med men när jag fick jobb och så kände jag att jag inte skulle hinna med allt tråkigt nog. Kommer förmodligen bli otroligt avundsjuk och springa upp på scenen för att dansa med tjejorna! Nejdå, Emelie kommer iaf vara jättebra och jag kmr bli rörd och känna mig som en stolt mamma! det vet jag redan nu.



Bild från aduition i våras till musikalen. 


 Nu ska jag sova och ladda upp för ett låååååångt arbetspass imorgon.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0