Att vända tillbaka dygnet..

..kanske vore en bra idé? Klockan visar 03.33 och nu börjar jag känna av en lite ynka gnutt av trötthet i ögonen. Har haft en bra kväll som spenderades i eves bod med trevligt sällskap. Där hade vi lite kräfthäng, gottt. Jag fuskade och hade köpt en burk med kräftstjärtar istället, fick dock en snabb genomgång av eve hur man skalar en kräfta men nej, kräftstjärtar på burk är nog fortfarande mer min grej tror jag.

Imorgon kör jag nog träning på mamis jobb igen, känns bra att komma igång! Därefter ska jag hänga med David fram till hans match. Medan han spelar derby mot KB ska jag umgås med mina tjejor för lite tacos!

Förövrigt så är det hopplöst att försöka nå mig på min mobil. Batteriet och jag kommer inte speciellt bra överens.... den lever i ca en kvart och sen dör den.



nu ska jag somna till ett how i met your mother avsnitt. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0