det nyttiga livet..

..som skulle börja igår gick väl helt okej bra. Att ta en långpromenad klockan halv tio på kvällen kommer nog inte på fråga igen bara. Inte själv iallafall. Är ju helt kolsvart ute! Så det blev inte direkt någon speciellt uppiggande promenix. Sen lyssnade jag för omväxklingens skull på mix megapol. "blandningen som får dig på bra humör!" , en sekund efter det uttalandet på radion spelar dem REM - everybody hurts. Å ja, den gör mig på kanonhumör!

Tro det eller ej men ska iväg om någon timma och köra ett träningspass på brandstation med alla brandmän. Ne, men med min mami iallfall. Har laddat upp med en bra frukost och känner mig ganska sådär brataggad!



puss&hej

Kommentarer
Postat av: Cissi

Godmorgon! Allt bra? =)

2010-08-17 @ 11:10:19
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0