Don't look back in anger

Gårdagen bjöd på en härlig dag på Loka. Dave fick agera racerförare då vi hade det lite tight med tid, men stressen var som bortblåst efter ett skönt oljebad & en ansiksbehandling. Efter lite sim, åk i rutchebanan, chill i bubbelpoolen & bastun så bagav vi oss hemåt för lite pizza. Perfekt avslutning på en perfekt & välbehövlig tripp!

På kvällen var det onsdagsklubben som gällde. Tror dock jag fick i mig en droppe eller två för mycket. Annars var det helt okej kul. Har lyckats lägga min mobil på något bra ställe men glömt var också. Som vanligt. Ska bli spännande och se vart den dyker upp, om den dyker upp. Självklart var den urladdad också. Så om den nu dyker upp så kan jag inte ladda den då min laddare är borta. Bra sanna, bra...



Nej, nu blir det sängen och lite how i met your mother. Puss&godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0