filmhelg

att ta en lugn helg var nog det bästa beslutet på länge! I fredags kollade jag, ida & mill på film. Närkontakt & alice i underlandet. Den första var otroligt obehaglig och läskig. Jag somnade såklart efter halva alice, så måste se om den någon dag. Men det jag såg av den var bra!

Igår hade även jag & Dave filmkväll, vi kollade på shutter island. Tyckte den var riktigt bra faktiskt! Sen skulle vi se sommaren med Göran men det får bli en annan gång för jag somnade visst då också....









Söndagen får jag erkänna går i tvns spår även den. Jag har köpt snickers, is-té & bäddat ner mig i ronjas säng. Men imorgon är det slut på latheterna. Jag & Johanna debuterar för iår på träningslagret, är mer pepp än aldrig förr!

puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0