lördagens bravader

Lördagskvällen inleddes hemma hos efterlängtade Empa! Där spelade vi musik, dansade & åt popcorn. Efter en vinglig cykeltur med Mary på pakethållaren hamnade vi på Jack. Träffade på Tina där som jag hängde med den mesta delen av kvällen. Statt var riktigt kul & det var mycket folk!
Lite för berusade och med cheeseburgare i magen tyckte jag, dave, tina & thomas att det var en bra ide med lite bad, så vi gick till näset och slängde oss i från t-bryggan. Kul förutom att Tinas mobil också fick sig ett dopp. Vi la in den i Davids ugn efteråt men det funkade inte ändå.

Idag vaknade vi vid 3 tiden ungefär. Vi mådde inte så bra. Men kul hade vi haft! Sis hittade denna bilden som bildbevis på mina onyttigheter. Från och med imorgon, måndag, börjar mitt nyttiga liv! hoppas jag..



Jag & dave i bakgrunden. Vet dock inte vilka som posar så fint framför..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0